Rozmaringos ,fokhagymás krumpli

Erről a receptről sokat nem kell,hogy írjak,hiszen a címe  mindent elárul róla.
Annyit megjegyeznék,hogy borzasztóan finom, gyors és egyszerű elkészíteni .  :O)
Bizonyára sokan ismeritek már ezt a receptet, de aki nem annak azt ajánlom,hogy feltétlenül próbálja ki. Nem fogja megbánni. :)

Hozzávalók:
-Krumpli
-Friss rozmaring
-Fokhagyma
-Só
-Olaj
(Mennyiséget nem írtam,mert egyén  és ízlés függő)

Elkészítés módja

A  megpucolt krumplikat felkockáztam.Egy tepsiben szétterítettem, meg sóztam. Tettem rá rozmaring leveleket, egy nagy fej fokhagymát, amit gerezdekre szedtem és héjastul bele tettem a krumplik közé. Meglocsoltam olajjal , kevés vízzel és fóliával lefedve betettem a sütőbe. Amikor megpuhult levettem róla a fóliát és kicsit locsolgatva a szaftjával ropogósra sütöttem.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések