Lazac másképpen

Általában,ha halat eszünk az legtöbbször a lazac. Kicsit újítani szerettem volna,mert sütve már sok variációt kipróbáltam. 
Ezért született az az ötlet,hogy legyen halpogácsa vagy inkább halfasírtnak hívom. Igen-igen!Talán az közelebb áll hozzá.

Hozzávalók a Halfasírthoz:

25 dkg lazac filé
1 gerezd fokhagyma
1 db  tojás
2 tk. mustár (dijoni)
4 evőkanál liszt ( Én barna rizs liszt)
1/2 evőkanál frissen facsart citrom lé
 só,bors
zsemle morzsa, pirított szezám és dió a bundához


Elkészítés módja:

A halat vízben puhára főztem, majd villával összetörtem pépesre. Hozzáadtam a többi hozzávalót.   Megforgattam a zsemlemorzsában és a pirított magvakban. Lapos korongokat formáltam belőle és forró olajban kisütöttem.




Így tálaltam:

 -Krumpli püré,
- Reszelt cékla nyersen kicsi citrom levével és sóval.(Tökéletes! Savanyúság helyett megfelelő)



Jó étvágyat! :)



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések