Diókrémes amatőr torta



Gyula apukájának a Születésnapjára sütöttem. Finom  volt . :)
Amikor felvágtuk és ették a vendégek sűrű csend volt. Szerintem ízlett Nekik .  :)

Hozzávalók a Piskóta recepthez
8 tojás
8 evőkanál rizs liszt
8 evőkanál nád cukor
1/4 csomag sütőpor
1 cs.   Burbon vanílliás cukor
3 evőkanál darált dió
2 evőkanál rum aroma

Barna tésztához

5 tojás
5 evőkanál rizs liszt
5 evőkanál nád cukor
1/4 csomag sütőpor
1 cs. vaníliás cukor
3 evőkanál Holland kakaópor
1 evőkanál rumaroma



8 kanál cukrot, a vaníliás cukrot , 8 tojás sárgájával és a rum aromával kikevertem krémesre. Az 8  kanál lisztet összekevertem a sütőporral és a dióval és hozzáadtam a kikevert tojássárgájához. Az 8 tojás fehérjét felvertem kemény habbá és hozzáadtam a lisztes tojássárgás keverékhez.
Tortaformát ki vajaztam ,liszteztem.Beleöntöttem a masszát és előmelegített sütőben közepes lángon kb 15 percig sütöttem. ( tűpróbával ellenőrzöm,hogy átsült e a tészta)

UGYAN EZ  AZ ELJÁRÁS A  BARNA TÉSZTÁVAL IS.

A krémhez

1 /2 cs. vaníliás pudingpor
1 cs. burbon vaníliás cukor
4 evőkanál rizsliszt
4 evőkanál  nádcukor
4 dl tej
25 dkg vaj
25 dkg porcukor (Nádcukrot ledaráltam)
Rum aroma ízlés szerint

  A puding port langyos tejjel kikevertem simára, majd  a lisztet és a tejet és a cukrot és a vaníliás cukrot hozzáadtam a pudinghoz és sűrű krémmé főztem. Hagytam kihűlni.  A  vajat a porcukorral simára kevertem.
Amikor kihűlt a főzött krém összekevertem a vajkrémmel és hozzá adtam a rum aromát.
A torta alapot ketté vágtam. A közepére raktam a kakaós tésztát és megkentem a rétegeket. Majd a végén kívülről is megkentem a krémmel. 
Díszítésként ét csokoládét csurgattam rá és dióval díszítettem.



 Kevésbé jól sikerült kép  




Megjegyzések

Neon Rider üzenete…
nagyon jól néz ki.
látogass el hozzám,kövess.

http://recept-tura.blogspot.hu/

Népszerű bejegyzések