Olivás kiöntő árnyékolt technikával

Nagyon szeretek decoupagolni és festegetni annak ellenére,hogy ritkán csinálom.
Valószínűleg az az oka, hogy túlságosan körülményes hozzá előkészülnöm.
Sajnos ehhez egy külön kis helység lenne jó, ahhol megfelelően kipakolhatom a festékeket és a többi kelléket,amik éppen kellenek az ügyködéshez.
Ehhez képest van egy kemping asztalom és sok- sok dobozom,amiben tárolom a kellékeket.Ha mindent kipakolonék az asztalra,ami aktuálisan kellene a festéshez nem maradna helyem dolgozni.
Iyenkor a nappaliban állítom fel az asztalkámat és körül rakom magam a dobozaimmal. Az egész szoba egy nagy csata tér.
Kemping asztal,kemping szék.A derekam meg leszakad mire elkészülök a ,,műalkotással"
Ennél a gyöngyfűzés sokkal egyszerűbb. :0)
Ilyenkor mindig megfogadom,hogy annak ellenére,hogy ennyire körülményes a festés ,mégis sűrűbben fogom csinálni.
Kiváncsi vagyok mikor veszem magam rá újra!?! A napokban mégis meg kellene próbálkoznom vele,mert elhatároztam,hogy ehhez hasonló üvegekkel fogom tele pakolni a konyhaszekrényem tetejét.

Ehhez a technikához egy üvegre van szükség és olyan fedőfestékre,ami nem kopik le az üvegről.Ezt azért hangsúlyozom ki,mert én pórul jártam vele. Az akril festék nem jó hozzá,mert,ha megszárad lepereg róla.
Azért érdemes kipróbálni olyan trükkel,hogy egy kis decoupage lakkot össze kell keverni a hobbyfestékkel és talán akkor nem pereg le a festék.
Ezt próbáltam ki Én is és viszonylag jól sikerült. Az üveg szájánál viszont lepergett.
Lehet már kapni hobby boltokban üvegre alapozót.Nekem is kellene hoznom haza,mert az sajnos még nincsen itthon.
Bealapoztam az üveget a lakk és festék keverékkel és megvártam ,amíg megszárad.
Utána  kenderzsínort ragasztottam az üveg aljára és szájára. Amikor  elkészültem a zsínor felragaszásával festegettem rá egy oliva ágat,(Nem lett a legjobb)és utána elkezdtem az ág színéhez közel álló színekke árnyékolni az üveget.Ezt is akril és lakk festék keverékével csináltam.Egy mosogató szivacs darabjával  nyomkodtam rá gyengéden a színeket.
A zsineget is végül befestettem,de natúr színűre is hagyható,mert úgy is szépen mutat.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések