Aszalt szilvával töltött pulykamell baconos szezám köntösben

 A mai ebéd teljesen íz orgiában telt mert,olyan jól sikerült összeválogatnom a fogást.
Az ebéd:
Aszalt szilvával töltött pulyka mell baconos szezám köntösben.
Köretnek csináltam hozzá bazsalikomos krumplipürét és paradicsom salátát.






A húst kikloffoltam, sóztam, borsoztam



Trapista sajt darabokat tettem rá





Néhány aszalt szilvát









Felcsavartam és betekertem baconnel




A tepsiben megszórtam szezámmaggal,öntöttem alá kevés olajat és vizet.
Fólia alatt pároltam a sütőben közepes lángon ,hogy megpuhuljon,
Amikor puha lett ropogósra sütöttem.







Paradicsom saláta:

5 db paradicsom, 3 db újhagyma,, féi citrom leve, fél evőkanál olivaolaj, csipet kapor




Ilyen volt,amikor elkészült.
Elnézést a csúnya tálalásért,de sietnem kellet,mert kedvesemmel nagyon éhesek voltunk már.
Gyors fotózás volt.









 Ezt a fogást érdemes kipróbálni az íz kavalkád miatt.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések