Színes tészta cukkinival és májjal

Körül néztem mit tudnék összehozni a hütőben talált zöldségekből és ez lett belőle.

HOZZÁVALÓK:
1 cukkini,1 fej vöröshagyma.3 gerezd foghagyma.,2 db paradicsom, 1 sárga paprika, 4 db máj,  pulykából só, bors,ételizesítő, 1 csomag csavart tészta, 4 evőkanál oliva olaj

Felkockáztam a cukkinit.

A hagymát a 4 evőkanál olajon megfonnyasztottam 1 gerezd foghagymával puhára pároltam.


A megfonnyasztott hagymához hozzáadtam a felkockázott  paprikát és a  paradicsomokat.







Rádobtam a cukkinit a megpuhult paprikás paradicsomos egyvelegre.
Fűszereztem izlés szerint.Bors,só, bio ételizesítő,







Amíg puhultak a zöldségek megsütöttem a májat.
Feldaraboltam 2 gerezd foghagymát és olajon megsütöttem. Amikor átsültek felkockáztam őket.












Hozzákevertem a májat a zöldségekhez





A kifőtt tésztával összekevertem.
Ha esetleg túl száraz lenne a tészta kis olajat lehet ráönteni,








JÓ ÉTVÁGYAT!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések