Zöld turmix ősszel is

Itt van az ősz, ennek örömére gyorsan átsöpört egy nátha vírus lázzal  a családon. Ingridke kezdte,majd rajtam is kifogott,végül Gyulát sem kerülte el.Szerencsére gyorsan kilábaltunk belőle.Én 2 nap alatt helyre jöttem,Gyula is. Ingridkének kicsit tovább tartott ,de már nem kell orrot szívni Neki sem.
Ilyenkor előkerülnek a varázsszereim,ami segít felgyorsítani a gyógyulást.
-Cékla lé gyömbérrel,
-Grapefruit,narancs,citrom kombó facsarva
-Fokhagymás pirítós
-2000 mg C vitamin
-Napi 2 pohár narancs lé,ami kalciummal dúsított.

Ezek a mindig bevált csoda szereim :)
Most bővítettem a listámat egy turmixszal,ami rendkívül finom számomra.



A kertben van sóska. Azt leszüretelve ,mert sok volt gondoltam turmixolok belőle.

Így készítem:
2 marok sóska levél leszárazva,1 nagy alma és fél banán 2 dl víz.
Turmix gépben alaposan átturmixolva isteni finom.
Ezt nem csak sóskával szoktam,hanem spenóttal is.Annak az íze kicsit fanyar,de meg lehet inni.Abba 1 egész banánt szoktam tenni.
Ez egyben laktató is a banán miatt, így lehet uzsonna,tízórai vagy akár reggeli mellé is.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések