Zabos-banános muffin uzsonnára

Ingridke édes szájú. Uzsonnára többnyire kásákat szoktam neki adni gyümölcsökkel.De,hogy ne legyen olyan unalmas időnként ezt a muffint is szoktam Neki sütni (persze nem csak neki :)  )

Hozzávalók 10- 12 db-hoz:

1csésze zab liszt ( a csésze kb 2 dl)
1/2 csésze gluttén mentes zab
1 vanília rúd kikapart belseje
1 tk fahéj
1db tojás
1 evőkanál méz (Én Avage sziruppal csinálom mostanság)
kb 1/2 csésze tej (most zab tejjel készítettem)
2 db banán
2 csipet szódabikarbóna
2 ek olvasztott margarin vagy kókusz olaj
-gyümölcsök,magvak

Elkészítés:

A száraz hozzávalókat összekeverem. ( zab,zabliszt, szódabikarbóna, fahéj )
A folyékonyakat szintén külön kikeverem.( vanilia,tojás,tej,, olvasztott margarin, banánt,amit pépesre törtem villával)
Bele teszem a muffin sütő formába a massza egy részét ,de csak keveset,mert a közben szórok bele gyümölcsöket( magvakat is lehet Pl dió,mogyoró,mandula) Én meggyet,alma kockákat szórtam bele. Majd Újra a masszát töltöttem bele.
Nem lett túl ínycsiklandó a kinézete,de finom és finommmmm  és Ingridke is nagyon szereti :)




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések