Zöldséges bundában sült csirkemell csíkok

A receptet Kaldeneker Úr oldaláról néztem.

Hozzávalók:
2 db. filézett csirkemell
2 tojás sárgája
3-4 evőkanál liszt
2 db. burgonya
bors,só, szerecsendió, 1 gerezd fokhagyma
olaj a sütéshez

Elkészítése:


Felcsíkoztam a csirkemelleket sóval meghintettem.A bundához reszeltem le vékony reszelőn a megtisztított burgonyákat, sárgarépát és a cukkinit (a cukkinit nem kell meghámozni). lisztet szórtam rá, ízesítettem sóval,  borssal és őrölt szerecsendióval,fokhagymával. Hozzá  tettem a tojások sárgáját, majd az egészet jó alaposan összekevertem.Felhevítettem az olívaolajat egy nagy serpenyőbe, majd kezemmel  a csirkehús mindkét oldalára tettem a zöldséges masszából.  majd  forró olajba tettem. Közepes lángon sütöttem mindkét oldalát pirosra.Ropogós saláta levelekkel, krumplipürével vagy görögsalátával tálaljuk. Érdemes ezt az ételt elkészíteni halfilével is.  

Finom lett!










Én így tálaltam 



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések