Gesztenyés-almás rétes

A napokban találtam néhány rétes receptet a GASTRO MÁNIA oldalán.
 Volt itthon gesztenye masszám és almám is,úgyhogy gyorsan nekiláttam,hogy elkészítsem.
Már megint nem követtem a recept utasításai  100%-an. Így is nagyon finom lett!!
Én már csak ilyen vagyok. :O)

Hozzávalók
1 csomag réteslap, 25 dkg gesztenyemassza, 50 dkg tisztított, reszelt alma, 1,5 dl tej, 1 egész tojás,  2 evőkanál rum (vagy 1 teáskanál rumaroma), ízlés szerint 10-15 dkg barna cukor az alma édességétől függően, zsemlemorzsa, ha túl híg lenne a massza, olaj a kenéshez



Elkészítés: A gesztenyemasszát habosra kevertem a felvert tojással és annyi tejjel, hogy ne legyen túl lágy, de azért még kenhető krémet kapjak, majd belekevertem a rumot, és a reszelt almával összedolgoztam. Az előkészített réteslapot megkentem a töltelékkel, és felcsavarva sütőlemezre tettem Tetejét megkentem olajjal és az előmelegített, forró sütőben pirosra sütöm. Még melegen felszeleteltem.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések