Előkerültem :0))

Sziasztok!
Újra itt vagyok!
Nem voltam mostanában túl termékeny gyöngy ügyileg. Néhány  ékszert készítettem,de ezek rendelésre készültek és olyanokat kértek,amilyeneket már láthattatok itt az elkészült művek között.
Egyszóval semmi új darab,de ihletet sem érzek mostanság,hogy újabbakat készítsek. :0(
Remélem megszűnik majd ez az alkotási válság és meglendülnek a kezek,a tűk és ötletek áradatai suhannak majd át az agyamon.
Majd meglátjuk mennyi idő és kedv lesz,mert úgy néz ki újra tanulásnak adom a fejem és barázdásítok egy picit.
Erről kicsit később .
A főzöcske az megyeget,csak a fotózás marad el állandóan. Általában a főzöcske felénél eszmélek fel,hogy a fotók lemaradtak.
Egy-kettőt azért felrakok ide .

És egy szép őszi képet is teszek fel,amit akkor készítettem,amikor Csipkebogyó nézőben   voltunk Nadapon.
Rengeteg csipkebogyó  van ott.Várjuk,hogy megcsípje a hideg és mehetünk szedni.
 Ez nem csipkebogyós kép

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések