Sziasztok!
Nem tudom mi történt a bogomban,de egy hete nem tudok feltölteni képeket.Már írtam hibabejelentést is,de semmi reakció.
Most mérges vagyok!!!!!! Nagyon! Fogalmam nincsen mi lehet a probléma.!?!
Pedig csináltam karkötőket, sütögettem, decoupagoltam is,de hát .....
Remélem hamarosan történni fog valami és újra tudok feltenni képeket is.

Képzeljétek Tímel oldalán jelentkeztem Én is karácsonyi Adok-Kapok játékra.
Tímel kisorsolja ki kinek fog ajándékot készíteni ,de választani lehet,hogy

Nem tudom kinek adok és kitől kapok. Vagy

Tudom kinek adok, de azt nem kitől kapok. Vagy

Tudom kitől kapok és kinek adok.

Olyan izgi!!! :0))

Postán fogjuk egymásnak elküldeni a meglepiket.November végéig kell elkészíteni az ajándékot.Már van ötletem mi lesz az,de ez változhat is. Főleg,ahogyan magamat ismertem.
Megérkezett a 2010/2011-es kreatív Hobby katalógusom, amiben sok jó dolog van,így ötlet akad rendesen.
Annyi a kikötés az ajándék készítésnél,hogy zöld,fehér,arany vagy piros színek legyennek benne.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések