Brokkolis csirke szószban

Hozzzávalók:1 csirke mell filé,1 csokor brokkolil,2 db sárgarépa,szerecsendió,oliva olaj ,vaj,2 joghurt vagy egy fözőtejszín,só,mustár izlés szerint, 1pici babér levél
Elkészítés:A zöldségeket megfőztem vízben,de nem túl puhára.

A csirke mellet felkockáztam és  kevés olajon és vajon puhára sütöttem.
Hozzáöntöttem a joghurtot vagy(tejszínt) kicsi rizsliszttel kevertem össze a joghurtot,hogy sűrübb legyen a  és egy kicsi vizzel is felöntöttem,hogy több legyen a szósz.Megfűszereztem. Pici szerecsendiót reszeltem bele,sóztam borsoztam, mustárt tettem hozzá( izlés szerint  ) pici babér levelet is dobtam bele,de a főzés végén kivettem belőle.


Hozzákevertem a zöldségeket .

A kinézete nem olyan bizalom gerjesztő,de az ize annál finomabb.Köretnek petrezselymes rizst tálaltam hozzá.
Nekünk izlett!!! :0)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések