Cipős doboz 2018

Akárhogy is szerettem volna írogatni a blogomba, sehogy sem tudtam eddig összehozni. A fáradtság úrrá lesz rajtam estére,amikor letudnék nyugodtan ülni írogatni.Ebben a pillanatban is ugyan így érzek,de erőt vettem magamon és a hagyományaimhoz hívően idén is megosztom itt az elkészített cipős doboz adományunk képeit.
Az idén 13 éves fiúnak küldjük .Ügyes voltam,mert november 26-án már elkészült a doboz. Amíg a gyerekek délután aludtak,addig gyorsan megfestettem és díszítettem.Egyszerűre vettem a dolgot ,mert rövid szabadidőm volt akkor is .És az van mostanság napközben,ha éppen van,mert nagy ritkán fordul elő,hogy a két gyermek egyszerre alszik.Szerencsém volt és a doboz is elkészült.
A szépsége sem tökéletes,de szívem szeretete benne van és ez a lényeg.

Jó volt kicsit ilyennel foglalatoskodni.Feltöltött,még ha kapkodósan készült is.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések