Kellemes Húsvéti Ünnepeket

Most hajnalok-hajnalán gyorsan bekapcsoltam e ,,gyors" gépemet,hogy  sok szeretettel kívánjak

ÁLDOTT HÚSVÉTI ÜNNEPEKET mindenkinek,aki erre téved.



Sokszor szeretném csinosítgatni a blogot,de valahogyan nem akar összejönni mostanság. :(
Húsvétkor mindig valamilyen kis húsvéti történetet,inkább mesét szoktam  megosztani,de most egészen más történetet fogok ide írni.
Ez a történet az Én, Mi történetünk.

Visszamegyek kicsit az időben,mert elmesélem hogy is történt akkor.

2017. December 30-án reggel 9 óra, fél 10 magasságban csengettek.
Ki lehet az ilyenkor? Futott át a kérdés mindkettőnk agyán gyorsan
Gyula azonnal kijelentette: ,,Én nem megyek!  Menjél ki Te !Nyiss Te ajtót!". mondta
 Megfordult a fejemben gyorsan egy -két gondolat  Ki vagy KiK lehetének esetleg,de nem talált.... :)
Amikor kinyitottam az ajtót nagy mosoly ült az arcomra.
-,,Jó Reggelt! Csak gondoltam ha erre fele járok adok be egy naptárat és BOLDOG ÚJ Évet KÍVÁNOK! mondta és azonnal tovább is ment.
A KÉMÉNYSEPRŐ VOLT!  :)
Olyan gyorsan elment ,hogy honorálni sem tudtam ezt  a kedves gesztust,  mert elmondom (  ismerősei voltak valamelyest Gyula szüleinek) Egy kedves, barátságos házaspár felénk a kéményseprők.
Hoppá! 
Házhoz jött a szerencse ,de jó.!!!☺☺☺
 Miféle szerencsét  hozhat a kéményseprő futott át a gondolatomban.?
Végül is ránk férhetne most gondoltam,mert
-Ingridke előtte való nap robbant le éppen a 2. születés napján ,amire egy zsúrt szerveztünk .Jó sok előkészületekkel,amit természetesen le kellet mondanunk,
- Én is kezdtem vacakul érezni magamat. Torokfájás és a nátha már kezdett szépen letarolni ,így szilveszter előtt 1 nappal.
- Karácsonykor összetörték a kocsimat,amikor hátulról belénk szaladtak a piros lámpánál.
Úgyhogy valahogy nem is bántam,hogy a kéményseprő aznap nálunk is csengetett kis szerencse előjeleként .
Tudtam sejtettem  ez nem volt véletlen. A  Mi életünkben ,amióta ide költöztünk az új házunkba szépen jönnek a meglepetések. Valahogyan vonzzuk a jó-jobb dolgokat úgy,hogy nem görcsölünk rajta.Rábízzuk a fentiekre, és a természetre ezeket.Mindig minden úgy lesz,ahogyan lenni kell. Nincsenek véletlenek!
És igen! Néhány napon belül tudtam-tudtuk meg,hogy ez a szerencse a Mi kis szerencsénk érkezik majd. Sejtette velem nagyjából december 31-én,hogy az a bizonyos női dolog nem érkezik.
De Én igen!.Szeretnék jönni hozzátok !.
Néhány nap múlva megerősítette,tudatta velünk határozottan. ❤❤❤ 

Úgyhogy most itt növekszik a pocakomba az a kis bizonyos szerencse baba,aki most néhány nap híján  majdnem 17- hetes már. ❤
A nemét még nem tudjuk,de hamarosan azt is megtudjuk .
 Az érkezése augusztus 21 -re van kiírva,mert programozott császármetszéssel fog születni.

Ez volna az Én húsvéti történetem idén. ❤☺

Köszönöm,hogy elolvastad és ,hogy benéztél a bazárba.

Kellemes Ünnepet!













Megjegyzések

Népszerű bejegyzések