Sütemények húsvétra

Eltelt az ünnep.Nagyon gyorsan,de egyben nagyon jó hangulatban.Végre 5 napot együtt voltunk  itthon a férjemmel,úgyhogy nagyon jó volt.
Természetesen a sütés volt a legfőbb tevékenységem néhány napig.
Sütöttem zserbót, mézes krémest ( Anyósom receptje, aki már sajnos nincsen közöttünk) és  nyuszi tortát is.

A mézes süti tésztákat már csütörtökön megsütöttem, és másnap töltöttem be a krémmel.Így vasárnapra,mikor vendégségbe  vittük , már nagyon finom és puha volt.
A nyuszi tortát is vendégségbe vittük, ami gyorsan el is fogyott. Kicsit eldeformálódott a hűtőben a nyulak feje,mire eljutottam odáig,hogy lefotózzam. Se baj! Nagy sikere volt.
A zserbót a szülőknek és magunknak sütöttem. Minden süteményből dupla adagot sütöttem,hogy bőségesen jusson mindenkinek. ( A zserbóról elfelejtettem fotót készíteni)
A receptet most nem írom le,mert sietnem kell,de pótolni fogom hamarosan.

Így sikerültek:






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések