Tanulás

Ősszel újra tanulni kezdtem. Már a 4. bizonyítvány fog a zsebemben lapulni, ha ezt az iskolát is befejezem. Nem hobbiból tanulok, csak keresem az utam és hát remélem hamarosan megtalálom véglegesen. Mindig nagy tervekkel  indulok neki egy-egy szakmának,de valamiért nem úgy alakulnak a dolgaim,ahogy annak idején elképzeltem.
Jelenleg  cukrásznak tanulok.
 Nagyon tetszik és nagyon élvezem!
Szeptemberben kezdtem az iskolát és minden bizonnyal az idén novemberben fogom befejezni.
Mint mindig ezzel kapcsolatban is vannak terveim .
Első cél,hogy megfelelően sajátítsam el a cukrászat rejtelmeit,aztán  az édesség imádok szívét kell valahogyan meghódítanom a süteményeimmel. :)
Egyenlőre ennyi a célokról !

Időnkét fogok feltenni sütemény recepteket ide is,de csak akkor,ha az itthoni gyakorlás jól sikerül.
Néhány gyakorláson már túl vagyok,de az ünnepek miatt nem volt időm, hogy azokat ide feltegyem.Nagy valószínűséggel fogom még sütni azokat is,úgyhogy megfogom osztani itt a Blogban is.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések