Csirkemelles spárga kókusztejes- besamel mártásban

Hozzávalók:

1/2 vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
1 doboz kókusztej
1 egész csirkemell filé
1 csomag spárga
1 db citrom

 Besamelhez:
Kókuszzsír :5 dkg,
liszt : 4 -5 evőkanál

Fűszerek: Só,bors,citrom,kakukkfű,  friss kapor, ételízesítő (bio vegeta)

Elkészítés módja:


A meghámozott ,felaprított spárgákat sós, citromos, vegétás vízben főztem 10 percig.


Felaprítottam a csirke melleket.


Megpirítottam a hagymát és fokhagymát.




A besamelhez olvasztottam kókuszzsírt, majd hozzáadtam a lisztet.

 Felöntöttem kókusztejjel. (A tej mindig legyen forró,akkor nem csomósodik össze. Ha mégis,akkor egy szűrön átlehet szűrni a mártást.) Fűszereztem:Sóval,borssal .kaporral és kakukkfűvel.

A megpirított hagymához adtam a csirkemelleket és átsütöttem.

A mártáshoz hozzákevertem a leszűrt spárgát és a csirkemelleket.

Kb 3 percig  összefőztem .

Tönköly kagylótésztával tálaltam.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések