"A Föld mindenkinek a szükségletét ki tudja elégíteni, csak a kapzsiságát nem..." (Gandhi)

Szeretnék  veletek megosztani  egy videót. 
Mivel engem régóta érdekelnek a gyógynövények és rendszeresen fogyasztom is  is őket, ezért ez a videó igazán közel áll a szívemhez.
 Én nem szedek gyógyszert azóta,amióta megismerkedtem a gyógynövények csodálatos hatásaival. Mindenkinek ajánlani tudom,hogy ne idegenkedjen ezektől a csodás szerektől. 
Én Szabó Gyuri bácsii teáit fogyasztom és az Ő  tanácsait követem (mikor ,mennyit,meddig hogyan  lehet fogyasztani )

Öreganyáink tudománya: ahol a valós élet és az árokparti patika kezdődik. És aki mindezt átörökíti nekünk: Korgáné dr Jánosik Zsuzsa.

 a videohoz katt ide >>   Öreganyáink tudománya




Megjegyzések

Kósa Márta üzenete…
Megnéztem! Köszönöm!

Népszerű bejegyzések