Cseppnyi Retro

Nálam is elindult némi retro láz mostanában. Nem tudom,hogy a divat hozza ,vagy csak az évek ...........

Egy viszonylag újonnan nyílt turkálóba vetettem be magamat nem olyan régen Pesten.Egyből a kosaramba került ez az aranyos piros, pöttyös ruha,ami csodák- csodájára jó lett rám.(nem nagy) .Annyira szeretem hordani :O)
Közben a nemrégen vásárolt házunkban otthagytak egy aranyos kézi kosarat,amit rendbe tettem és rendszeresen használom. Szép kelléke lett a bringámnak.Oly annyira tetszettem a férjemnek,hogy megörökítette  képekben is. :O) Éppen strandolni indultunk,de előtte kitt-katt készültek a  fotók.






Megjegyzések

trollanyu üzenete…
Nagyon jó, a ruha is meg a kosár is, csinos vagy így retro stílusban:) Nekem is nagyon tetszik, én örülök, hogy a régi dolgok mindig újra divatba jönnek, ezért nem szeretek kidobni semmit, hisz a divat egy körforgás:)
j üzenete…
Köszönöm! Én is így gondolom,ahogyan Te.Most már kezdem érteni,hogy az idősebbek miért tartogatják, takargatják a kis retro kincseiket. :O))

Népszerű bejegyzések