Túrós süti

Ezt a receptet egy újságban olvastam és egyszerűsége miatt gyorsan meg is sütöttem. Úgy gondoltam megosztom itt,mert egyszerű és nagyon finom. :O)

Hozzávalók:
25 dkg liszt,3 db tojás, 20 dkg cukor, 1/4 csom. sütőpor, 50 dkg tehéntúró,10 dkg mazsola,10 dkg vaj, 4 dl tej, 1 csom. vaníliás cukor, reszelt citromhéj és narancshéj

Csoki máz:
3 evő kanál barna cukor, 3 kávéskanál kakaó, 2 evőkanál tej, 2 kávéskanál sima liszt, 3 dkg vaj vagy margarin

Elkészítés:

A  vaj felével kikentem a tepsit és beleszórtam a cukor ,liszt és és sütőpor keverékének a felét.
Rátettem a túrót,a citromhéjat, narancshéjat és a mazsolát. Majd erre a lisztes keverék másik felét.
A vaj másik felét felolvasztottam, hozzákevertem a felvert tojásokhoz a langyos vaníliás, cukros tejjel együtt és  a tepsibe öntöttem a lisztes keverék tetejére. Addig sütöttem,amíg pirulni kezdett.

Csoki máz bevonat: A hozzávalókat lassú tűzön összeforraltam és ráöntöttem a sütemény tetejére.












Megjegyzések

Népszerű bejegyzések