Kapros sárgarépa leves.

Néhány receptnek a képei itt sorakoznak a gépemen.Nem is tudom melyikeket tegyem fel most.
Van néhány darab,amit szívesen megosztok veletek,hátha ihletet , vagy ötletet kaptok  arra a bizonyos nagy kérdésre, hogy  ,, Mit főzzek Ma"??? Én is ha tanácstalannak érzem magamat Neki látok olvasgatni a főzőcskés blogjaitokat és máris bevillan egy-két ötlet. :O)
A kapros sárgarépa leves receptjét egyik kedvenc szakácskönyvemből írom ide .

Hozzávalók a leves receptjéhez:
 1 evőkanál olaj
1 vöröshagyma durvára vágva
1 gerezd fokhagyma összezúzva
60 dkg sárgarépa meghámozva, karikára vágva
1 kávéskanál szárított vagy aprított kakukkfű
só,bors , ételizésítő,  ízlés szerint
kapor apróra vágva(ízlés szerint)
Joghurt a leves tetejére ízlés szerint

Az olajat felforrósítottam,hozzáadtam a hagymát és a fokhagymát és ezt puhára pároltam.Amikor megpuhult hozzáadtam a répa karikákat, kakukkfüvet, sót borsot , ételizésítőt és felengedtem 1 liter vízzel. Puhulásig főztem.
Leszűrtem a répákat a levet félre tettem . Turmixgéppel pépesítettem a répákat ,(kicsi levet öntöttem hozzá,hogy könnyebben menyjen a turmixolás.)  Összeöntöttem az alaplével a turmixolt egyveleget . Hozzákevertem a kaprot és tálaltam.Tálaláskor joghurttal díszítettem.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések