Jó madárkák

A kis madárkáim olyan rosszak,hogy azt sem tudtam nevessek vagy sírjak,amikor megláttam mit műveltek.
A történet úgy szól,hogy:
A kisebb madarak Zizi és Berci minden nap kijönnek repülni kb. egy órát,majd visszamennek a kalitukba ,ha megszomjaznak és megéheznek.Így történt ez most is,csak annyi  különbséggel,hogy amikor berepültek a helyükre becsuktam az ajtaját a kalitkájuknak,de elfelejtettem bezárni .Én kivittem a Vilit vacsizni a konyhába,mert  Ő a reggelijét és a vacsoráját a konyhában fogyassza el. Amíg kint falatozott Vili,addig Én pakolásztam a konyhában. A vacsi után vidáman szállingóztunk be a szobába,amikor megláttam mi  is történt. Először nem akartam hinni a szemeimnek. A laptopom gombjai szana -szét voltak dobálva a kanapén. Nem tudtam üvöltsek,vagy nevessek,mert viccesek ezek a csibész madarak. Ez azért több volt , mint vicc. Egyszer már megjártam pár hete ugyan így,csak akkor 3 gombot kobozott el a fő bűnös Zizike. Most jelentősen több volt a gomb. A Berci is benne volt a dologban,mert mindig utánozzák egymást. Nekiálltam összerakni a gépemet,de nem jött össze.A gombok alatt lévő gumik nagy részét kitépték és nem lehetett vissza illeszteni rá a gombokat. Sőt hiányzik a gumiból is és egy gomb is.Valamerre elreppentették. Közben a Gyula gépe is elromlott,így most a két gépből rakott össze 1-et. Szuper!!
Úgyhogy most így jártam,jártunk. :) ,  :(

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések