Kedvenc Palacsintám








Kb 15-16 db- hoz
Hozzávalók :
3 tojás
2 bögre liszt (Én rizs lisztből készítettem)
2 bögre tej
1/3 bögre víz lehet szénsavas ásvány víz is.
csipetnyi só
1 bögre olaj a sütéshez
1 teáskanál ecet. (lágy lesz a tésztája)

Elkészítése:
Egy tálban a tojást ,a tejet, vaníliás cukrot, csipetnyi sót elkevertem egy habverővel.
Hozzáadtam a lisztet és csomómentesre kikevertem.A vízzel beállítottam a sűrűséget
(Híg legyen a tejfölhöz hasonlóan) és az ecetet is hozzáadtam
Fél órát pihentettem
Kiolajozott palacsintasütőben merőkanállal adagolva(Kb 20 cm átmérőjű a palacsinta sütő) sütöttem.

Töltelék hozzávalói:
sárgabarack lekvár (Végre van itthon házi)
Dió ledarálva fél csomag vaíiliás cukor, mazsolát hozzákeverjük.Nutella,

Elkészítés:
1 réteg lekváros palacsinta, a következő réteget dióval szórtam meg, majd meg kentem a soron következőt Nutellával és ezt folyamatosan csináltam,amíg a palacsinta el nem fogyott.

Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések