Finomság







Egyik nap körülnéztem itthon mit tudnék főzni ebédre és arra a döntésre jutottam,hogy Kínai ételt csinálok .

Hozzávalók:
1 fej vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma 2 nagyobb csirkemell filé
4 szál sárgarépa
szója szósz ízlés szerint
1 csomag üveg tészta
olaj,só,bors, paprika krém ízlés szerint

Elkészítés módja:

Egy wook edényben a vöröshagymát üvegesre pirítottam az olajon. Hozzáadtam a csíkokra vágott csirkemell filét és a fűszereket (só,bors, paprika krém) Kevés vízzel felöntöttem . Közben egy edénybe a meghámozott, felaprított sárgarépákat sós vízben puhára főztem. Hozzáadtam a húshoz. Két gerezd fokhagymát egy fokhagyma nyomon átpasszíroztam és azt is hozzáadtam . kb. 5 percig együtt főztem , majd a szójaszósszal (kb. 1 1/2 evőkanál) meglocsoltam. Egy edényben forraltam vizet és megfőztem az üvegtésztát , leszűrtem és hozzáadtam az egyveleghez.
Finom lett!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések