Zöldség ágyon sült csirkehús






Ez a recept egyszerű és gyorsan elkészíthető.
Hozzávalók:
csirke mell , csirke comb (mennyiséget te döntöd el)
2db karalábé
3-4 db répa (a méretétől függ)
1 szál petrezselyem gyökér
só,bors, kakukkfű (bőségesen)
sült csirke fűszersó, olaj, pici majoranna

Elkészítés módja:
A tepsit kikentem olajjal, majd egy reszellőn belereszeltem a zöldségeket.
Alaposan befűszereztem (só,bors,kakukkfű,majoranna)
A csirkehúsokat bedörzsöltem a fűszersóval és kevés borssal , majd csepegtettem rájuk kevés olajat, hogy ne legyen túl száraz a hús, ha megsül.
A zöldség ágy alá engedtem vizet,hogy tudjon puhulni.
Közepes lángon sütöttem ,amíg puha nem lett.
Köretnek rizst és uborkasalátát tálaltam hozzá.

Nagyon finom !!

Jó étvágyat hozzá!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések