Mustáros hús baconnel és krumplival







Még karácsony elött készítettem ezt az ételt .
Felteszem,hátha kedvet kaptok hozzá,hogy elkészítsétek.
Nagyon finom és gyorsan elkészül.

Hozzávalók: kb 1 kg csirke mell, 1 kg krumpli vagy izlés szerint több is lehet,
szeletelt bacon, 1 tejföl,mustár, só, bors, vöröshagyma

Elkészítés: A krumplit felkarikáztam és
kizsírozott tepsibe lerektam egy réteget. A mustárral megkent, borsozott mellfiléket rátettem a krumplira, újra egy réteg krumplit tettem.

Rátettem a baconokat,megszórtam hagyma karikákkal.

Öntöttem rá tejfölt helyett joghurtot,majd szortam a tetejére is bacon darabkákat.

Reszeltem rá füstölt karaván sajtot.
Forró sütőben sütöttem ,fóliával lefedve.Amikor puha lett minden, leszedtem a fóliát és pirosra sütöttem


Jó étvágyakat!!!




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések