Céklás-fahéjas-szilvás kupacok




Újra itt!
Tanulás helyett kis időt itt töltök a blogomba,hogy gyarapítsam a bejegyzéseimet.

Ezt a sütit egyszer már megsütöttem Sütőtökös gyömbéres puszedlik címmel.Az nagy sikert arattott, így konbinálni kezdtem,hogy ne legyen egyhangú,ha újra megsütöm.Így jött a cékla ötlet a sütőtök helyett és a fahéjas szilva csak megkoronázta az ízét. Tényleg nagyon finom lett!!!
a képeket felteszem,bár azok nem olyan bizalom gerjesztőek,de elhihetitek,hogy alig tudtuk abbahagyni az evést,annyira ízlett.

Recept: 1 csésze barna cukor, 1 csésze megfőzött pürésített cékla,2 csésze liszt (rizs liszt) a recept finom lisztet ír, fél csésze olaj, 1 tk szódabikarbóna, 1 tk sütőpor, 15 -20 dkg szilva, 10dkg aprított dió,
fahéj izlés szerint,gyömbér,szerecsendió, csipet só,

Elkészítés: A céklát, olajat, , cukrot,gyömbért kikevertem simára.Hozzáadom a felaprított szilvát,és a diót. Másik edénybe összekészítettem a lisztet,szódabikarbónát,sütőport, szerecsendiót,fahéjat,sót.
Ezt hozzákevertem a kikevert masszához.
Sütőpapírral bélelt tepsibe kupacokat tettem és közepes lángon sütöttem kb. fél óráig.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések