Karob-os torta

Anyukám névnapjára (Mária napra) sütögettük ezt  a tortát. Az Öcsém besegített,  mert sok dolgom volt mellette.
A klasszikus piskóta tésztát gazdagítottuk karob porral,amit a kakaópor helyett használok.Nagyon finom.Kicsit karamellás ízt ad az ételnek. Érdemes kipróbálni!!!
A receptet nem írom le,mert már tettem fel  tortát ezzel a receptel.(Piskóta tészta)
Annyival gazdagabb a tészta,hogy tettünk  bele diót,mazsolát, citrom héjját,  egy fél lime levét és természetesen egy evőkanál karob port.
A krém:
Hát nem lett teljesen tökéletes,de lehet rajta javítani.
Fél túrót, egy vanilliás cukor, sok mazsolát ,fél citrom héját, 2 teáskanál joghurt vagy tejföllel, 2 evőkanál  barna cukorral jól kikevertünk. Rákentük a torta tetejére. Azért a tetejére,mert gyümölcstorta sütőformát használtunk.
Főztem fél csomag puding porból krémet és hagytam hűlni. Amikor langyos volt a puding ráöntöttem a túróra.Tettem rá diót és csokit csúrgattam rá.Olvasztott tejcsokoládé egy kis karobbal keverve.
A hibát ott lehet elkövetni,ha a puding nincsen kihűlve és úgy tesszük a tetejére, emiatt nehezen akar megkötni.Zselatinnal lehet rajta segíteni.Én ezt a lépést kihagytam,mert nem volt itthon zselatinom és nem vagyok a híve.

Tojás fehérje









Tojás sárgája, cukor citrom héj,vanilliás cukor, karob por









Liszt,sütőpor,dió(Nem daráltam,hanem összezúztam), mazsola,










Összekevertük



















Ilyen lett.







Túrós egyveleg








Ime!

A baki ellenére finomra sikerült. :0)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések