Kupacos tök karikák

Végre tudok feltenni képeket. :0)
Nem is tudom mivel kezdjem.Talán  ételel.
Ennek az ételnek a receptjét egy újságból néztem,de  teljesen megváltoztattam a receptet,úgyhogy az eredetire nem is hasonlít.
A tököt édesanyámék kertjéből hoztam.Nagyon friss és zsenge volt.

Hozzávalók:

2 kisebb tök,
Töltelékhez: 4 db zsemle,1dl tej, 1dl víz, 1 fej vöröshagyma, 4  tojás, 5 db gomba, 1 csokor petrezselyem, só, bors, kakukkfű, füstölt karaván sajt,

A gombákat felszeleteltem és serpenyőben megpároltam.









A felszeletelt zsemléket beáztattam a tejbe és vízbe.






A puhára párolt gombát hozzáadtama zsemléhez.







 Fonnyasztottam vöröshagymákat és azt is hozzáadtam.









A 3 db tojást megfőztem felaprítva hozzáadtam a zsömikhez.  Aprítottam hozzá petrezselymet ,sóztam borsoztam és szortam rá pici kakukkfüvet is.1db nyers  tojással alapossan összedolgoztam a tölteléket.







 Felkarikáztam a tököket. Ahol nagyobbak voltak a magok azokat kikapargattam.






A karikákra tettem a töltelék halmokat.







Reszeltem rá füstölt sajtot.

 Tepsibe pakoltam.
Csepegtettem álá oliva olajat és megsütöttem.(Fóliával letakartam,hogy párolodjon a tök)
Salátával és piritóssal ettük.





Megjegyzések

Györgyi üzenete…
Hm! Ez finomnak tűnik. Nagy lányom vegetáriánus, elkészítem neki! Köszi az ötletet!

Népszerű bejegyzések