Rakott krumpli hússal és patiszonnal

Fűszerek:Só , bors, olaj, medvehagyma, ételízesítő,
Füstölt karaván sajt a tetejére.




A patiszonokat felkarikáztam.Utána enyhén sós vízben megfőztem,de csak fél puhára.

A krumplikat is felkarikáztam és puhára főztem.


A hagymát üvegesre pároltam az olajon
A puha. üveges hagymára ráraktam a darálthúst.Sóztam, borsoztam ,ételízesítővel megszórtam és puhára pirítottam










Egy sor krumplival kezdtem,majd darálthús jött,utána patiszonok.Közben sóztam enyhén a sorokat.








Készítettem joghurtból a tetejére öntetet ,amit medvehagymával izesítettem.A tejfölt ajánlom hozzá,de (ahogy említettem Én allergiás vagyok rá.)

Ráöntöttem a tetejére,és sajtott reszeltem rá. Közepes lángon megsütöttem (kb 15 percig.)





:0)






Jó étvággyal elfogyasztottuk!! :0)

Megjegyzések

Zorg Sepi üzenete…
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

Népszerű bejegyzések