Epres-csokis kevert süti

  • Végre eljutottam ide is, hogy receptet töltsek fel.Ez az Ász receptem mostanság, amit mindig variálok.Gyorsan elkészül és sok féle gyümölcsöt ,magvakat lehet a hozzá tenni.


Hozzávalók:

10 dkg margarin
25 dkg cukor
25 dkg liszt ( kiváltható egy része dióval,mákkal,mandulával)(most 5 dkg darált mákkal és 1 evőkanál chia maggal )
A lisztből gluttén menteset használtam (Miklos)
2 tojás
2dl tej (Én növényi , rizs tej)
1/2 csom sütőpor
1 cs vanilliás cukor
 
A margarint,tojásokat ,cukrot ,vanillia cukrot kikeverjük ,majd hozzàöntöttem  a tejet.Végül hozzá kevertem a száraz hozzávalókat. 
Közepes tepsit kikentem  margarinnal és kiliszteztem.
Beleöntöttem a masszát a tetejére dobáltam  a gyümölcsöt.Jelen esetben eper darabokat és néhány ét csoki darabkát 180 C fok-on sütöttem kb 30 percet




















Megjegyzések

Kósa Márta üzenete…
Mindig vaj...
Névtelen üzenete…
Tej fehérje és laktóz érzékenyek a gyerekek és én sem bírom a tejtermékeket.

Népszerű bejegyzések