Minden napjaink

Amióta megszületett Ingridkénk, szinte semmire nincsen időm.Persze ez nem lep meg,mert egy gyermek születése mindig sok teendővel jár.
Szóval : Ma 7 hetes a kislányunk.Szépen növöget.
Igaz lassan gyarapodik a súlya,de nincsen elmaradásban. Most 3730 gr.2550gr-al jöhettünk haza a kórházból.Szóval lassan gyarapodik.
A házunk most még inkább hangosabb lett,mint eddig volt .A papagájok trillázása,éneke,üvöltése kibővült Ingridke harsonájával :) Szerintem sokat sír. Hasfájós is és  sír,ha éhes,ha evett, ha front jön,ha álmos  és így tovább. :)   Már kezdem megszokni ,hogy mindent félbe kell hagynom és majd egyszer befejezem,ha éppen sikerül és kezdjük megszokni a fáradságot is. :)  4 óránként eszik,de van,hogy 3 óránként.Változó.  Éjszaka már csak egyszer ébred fel. Nagyjából 3 óra magasságában.Olyankor eszik és nézelődik,mert kialudta magát. :) Én meg a fejemet lógatom a kiságya mellett,hogy mikor fog már vissza aludni. Nagyjából 5-szőr esik le a fejem,mire kezd elpilledni.Ekkor már háromnegyed 5 magassága van. 5 órakor ébred a férjem reggelente,úgyhogy nem nagyon tudunk reggelente kommunikálni,mert annyira álmos vagyok,hogy nem emlékszem miket beszél hozzám .. :)  7 -kor kelek,mert a madarak fél 8 körül,már jeleznek,hogy ébredeznek és jó lenne,ha kivilágosítanék náluk és kapnának enni.Utána gyorsan eszek én is mert 8 körül már Ingridke is jelez,hogy éhes. Általában 10 óráig fent van,úgyhogy igyekszek én is enni,mert később lesz csak rá időm. Délelőtt vagy főzök,vagy ha nem kell főzni megyünk sétálni. Séta után eszik megint,utána a papagájok újra jeleznek,hogy kérik az uzsijukat. Majd ,ha Ingrid nem nyűgös Én is tudok ebédelni.Ez nagyjából délután kettő órakor szokott lenni. Aztán 4 óra körül jön a Gyula és akkor kicsit fellélegezhetek.Vagy,ha jön anyukám ,akkor segít és akkor tudok kicsit pihenni is. Nagyjából így telnek a napjaink. Mostanában.







Megjegyzések

Éva üzenete…
Tündér a kis Ingrid, kitartás majd változik a szokása. Ahogy írod a napi elfoglaltságodat szerintem neked most fogyózni biztos nem kell:-))
j üzenete…
Köszönöm Éva! Valóban nem kell fogyóznom.Alkatilag sem vagyok túl erős,így gyorsan mennek le rólam a terhesség alatt felszedett kg-ok. Biztosan változik majd a szokása valóban.Egyelőre ezt az időszakot kell átvészelnünk. :)

Népszerű bejegyzések