Torta-torta-torta


Húsvétkor vendégségbe mentünk a keresztfiamékhoz,   mit is vihettünk volna kóstolónak,ha nem tortát . :)
Főzött narancskrémes torta



Gyula napra is tortát kellet sütnöm. A férjemtől megkaptam,hogy az Ő születésnapjára soha nem készül torta,ami természetesen nem igaz,mert már régebben Ő is kapott tőlem tortát. Valóban kimaradt jó néhány születésnapi tortája,mert december 19-én már annyira sűrű a karácsonyi forgatag,hogy nehezen tudjuk megoldani az ünnepelést. Így most Névnapjára kárpótoltam egy

 Főzött vanília krém tortával,ami nagyon hasonlít az Orosz krémhez.





Unoka testvérem születésnapjára készítettem Baunty tortát. Mindenkinek nagyon ízlett.Én nem rajongok a túl kókuszos ételekért,így Nekem nem ízlett annyira. Viszont az ünnepeltnek igen . :)




A bátyáméknak kisfia született ápr 1-én . Az új jövevény érkezésének alkalmából is tortát sütöttem.

A töltelék

 Főzött csokikrém mascarpone krémmel. Kívülről marcipánnal borítottam be.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések