Havazós kiruccanás

Reggel gyönyörű napsütés volt Velencén, így elindultam a Velencei- hegységbe bóklászni. Felmentem Nadapra, ahol havazott eléggé intenzíven.Haloványan sütött a nap,ellenben sűrűn hullott a hó. Kb 4 cm hó  réteg volt fent.
















Összekötöttem a kellemest a hasznossal ,így csipke bogyó gyűjtögetésbe kezdtem.A tollasok kedvenc csemegéje,főleg ilyenkor,,amikor  már jól megcsípte a dér és olyan pürés a belseje. Eléggé megküzdöttem a bokrokkal,mert folyton belém kapaszkodtak, na és 2-szer el is csúsztam, úgyhogy küzdelmes gyűjtögetésben volt részem. :)





Miután onnan eljöttem  még elkocsikáztam  a Szúnyog -szigetre Pákozd felé. Arra is sűrűn havazott. Készítettem néhány fotót sétáltam egyet , egy cica kíséretében, így nem éreztem magamat egyedül, majd hazafelé vettem az utamat.















Itthon éppen csak szálinkázott a hó. :(

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések