Újra itt!

Nagyon eltűntem mostanában, de nem véletlen az eltűnésem oka. Végére értünk az építkezésnek és  augusztusban költözködtünk. Közben befejeztem a cukrász tanfolyamot is október végén,ami rengeteg időt ölelt fel a szabadidőből a gyakorlások miatt.
Közben a két pennant papagájunk Zizi és Bercike elrepült  az én hibámból. :(  Kint napoztak a teraszon az ajtajukon a gomb benyomódott majd  kicsapódott az ajtó,amikor hoztuk volna őket be a lakásba  és Ők rémületükben elrepültek. Három napon át próbáltuk őket befogni,de nem sikerült egyre távolabb kerültek a házunktól és sajnos egymást is elveszítették a 2 napon.  :( Sokan segítettek a Facebookon,hogy éppen hol látják Őket itt Velencén és Én azonnal ott voltam a helyszínen, hogy magamhoz csalogassam Őket,de mindhiába. Ők örültek,amikor láttak,de tovább repültek jó magas fákra,ahonnan reménytelen volt őket lecsalogatni. Azóta  nincsen hír róluk, így nem tudjuk,hogy életben vannak e,  vagy befogta e őket valaki,vagy elpusztultak. Az a legrosszabb az egészben,hogy mindig kiszoktam biztosítani az ajtajukat,hogy nehogy megtörténjen a baj,de most ez elmaradt és meg is történt,aminek nem kellett  volna......... :(   A férjemmel nagyon kiborultunk hiszen Ők vagyis Zizike volt az első papagájunk. Ő róluk már írtam,hogy elakartuk őket vinni a tenyésztőhöz , mert rettenetesen hangosak voltak és Borsival állandó hadban álltak,de szerettük Őket nagyon így nem lett belőle semmi....
 Aztán egy hónap várakozás után új papagájok érkeztek. Mivel a két nagy madár úgy került ide  hozzánk, hogy itt voltak a kisebbek annak idején ,így szomorkodva várták Ők is haza a Pennantokat,de hiába.Vilike még a mai napig is szólongatja őket, vagy éppen az új madarakat fegyelmezi,akiket szintén Vivi vagyis Zizinek és Beeecccinek hív.  :)
Sokáig hittem azt ,hogy előfognak kerülni,de már kicsi esélyt látok rá.
 Az új madarakról: Gyula már régóta szeretett volna ilyen madarakat,úgyhogy most valóra vált .... A fajtájuk Pyrrhura .Kisebbek,mint a pennantok voltak és a hangjuk is kisebb,ami számunkra jó is. Őket is meglehet néhány szóra tanítani beszélni,de inkább suttogva beszélnek. Egy pár érkezett hozzánk. 1 hónapig karanténban voltak most már Ők is itt laknak az új madárszobában és élvezik a luxus lakosztályukat. Piri és Negró. A Negró a kékes színű, és Pirike ,aki sokszintől pompázik.



És ilyen  a papagájok új szobája. 17 nm2-es . Végre itt aztán szabadon rosszalkodhatnak,koszolhatnak. Nem a nappalit nyüstölik,mint a régi lakásunkban. 




Röviden ennyi felőlünk!
Nagyon jól érezzük magunkat az új otthonunkban!.:) Végre kertes házban élünk 10 év várakozás után.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések