Mexikói tésza Johannka módra


Ez a recept újból úgy született,hogy alaposan körülnéztem mit találok itthon. Volt kevés csirke mell filém a fagyóban,mexikói keverékem. Karfiol is volt a hűtőben,igaz az levesnek volt szánva,de menet közben meggondoltam magamat.

Hozzávalók: 
 1db csirke mellfilé
1csom. tönköly színes kagylótészta,de bármilyennel nagyon finom
1 fej lilahagyma( Kisebb méretű)
2 gerezd fokhagyma
5 db paradicsom
Fél csom.mexikói keverék
1 db cukkini
Néhány , kb 10db karfiol rózsa
1 Evőkanál vegeta
3 Evőkanál  barna rizsliszt
1 Tojás
Pannónia sajt a tetejére 
Zsíradék (Én Pálma zsír)

Fűszerek: Bazsalikom, Oregánó, Kakukkfű, Bors, Só


 Elkészítés:
A tésztát megfőztem.  A hagymát ,fokhagymát elkezdtem pirítani pálmazsíron.Amikor majdnemm üveges volt hozzáadtam a paradicsom karikákat és 5 percig együtt főztem vele. A mexikói keveréket,cukkinit,karfiolt megfőztem vegetás vízben. A csirkemell filét apróra darabóltam és oregánó,bazsalikom,kakukkfűvel,borssal fűszerezve megsütöttem serpenyőben.
 A tésztára ráöntöttem a paradicsomos hagymát, majd a zöldségeket és a sűlt csirkemellett. egy tojást és kevés barna rizslisztett  fél dl vizzel összekevertem , ezt hozzákevertem az egyveleghez. Tepsibe öntöttem  és a tetejére Pannónia sajtot tettem. (Ez különleges ízt adott neki.)  Kb 20 percig sütöttem.












Megjegyzések

Népszerű bejegyzések