Végre ide is eljutottunk

Ahogy a címben is említettem végre ide is eljutottunk, vagyis végre eljutottunk a Vértesbe. Négy éve jártunk már Csákváron Gyulával,de akkor mindössze 1 órácskát sétáltunk ott egy turista útvonalon. Akkor már késő délután volt,így nem folytattuk utunkat,hanem visszafordultunk és haza indultunk.  Természetesen megbeszéltük,hogy majd jövünk és végig járjuk az útvonalat,de mégsem jött össze mindmáig. Éppen nem úgy ,ahogyan szerettem volna,mert Gyula nem tudott eljönni. sajnos, így Anyukámmal és az Öcsémmel kirándultam a csodálatos Vértes hegységben.  Az autót Csákvár központjában  tettük le,innen indultunk útnak.




 Először az Eszterházy-kastélyparkba sétáltunk el. Nagyon szép volt.Egyszerű és egyben szép is !










További ulticélunk a Haraszthegyi- tanösvény volt.A kastélyparktól viszonylag távol volt,de megbirkóztunk az úttal. Természetesen most is a tűző napon  mentünk,mint már nagyon sokszor.





De vigaszul az erdőben a klíma szuper volt .








Kökény bokrok  























Szöcske Úr/ Hölgy :)  A környezetével abszolút összhangban van



Uzsonna,piknik,pihenés az árnyékban.


Csákvár felett .  Fent a csúcson





Vissza fele ereszkedtünk le a nyergen.




Vissza értünk :)




Visszapillantás még egyszer 




 Azzal zárom a beszámolómat,hogy ilyen kiránduláson még nem vettem részt augusztusban,hogy ne prüsszögnék folyamatosan. A széna nátha már napok óta  megkezdődött,ami azt jelenti,hogy időnként megállás nélkül csak folyik az orrom és prüsszögőm. Itt ez nem volt jellemző.A kirándulás alatt 2 szer prüsszögtem,de nem irritálta és csiklandozta az orromat semmi. Most már értem,hogy a Tüdő Szanatórium miért itt volt régebben. ( Ha jól tudom már nem üzemel) Sok helyen jártunk már,de sehol nem éreztem és élveztem azt ,hogy a levegő ennyire pollen   mentes lenne. Érdekes,hogy nagy  szárazság van arra is és  port sem észleltük a levegőben.

Utószóként :Ez is egy szép hely, ahova érdemes ellátogatni.
























Megjegyzések

Népszerű bejegyzések