Tavaszi paradicsomos tészta

Hozzávalók

Kókusz zsír,1  Dobozos egész paradicsom
1 vöröshagyma, 2 gerezd fokhagyma, 1 csom spárga, 1 padlizsán,  kb.20 dkg borsó, sárgarépa 3 kisebb, petrezselyem gyökér 2, petrezselyem szár  1 csomag, só,bors , ételízesítő ízlés szerint és a végén friss bazsalikom.

Kókuszzsírról:



Elkészítés:

A hagymát és fokhagymát lereszeltem, kókusz zsírban megpirítottam.


Amikor megpirult a hagyma, hozzáadtam a felkarikázott spárgát,a borsót  a répa és petrezselyem karikákat.Sóztam , borsoztam, és hozzáadtam az ételízesítőt. Kevés vízzel pároltam, amíg puha nem lett. 


 A spárga sisakokat félre tettem. A végén adtam hozzá,hogy ne följön túl puhára.

Eközben a padlizsánt felkockáztam és forró kókuszzsírban kisütöttem.  (Isteni finom így sütve is a padlizsán).



 Amikor kisült a padlizsán  a párolt zöldségekhez hozzáadtam, majd a dobozos paradicsomot,  az aprított petrezselymet, spárga sisakokat és egy kis friss bazsalikomot. Főztem még kb 10 percig .


Tésztát főztem ki hozzá. Jelen esetben Bio Medvehagymás  tönköly szarvacskát. Reszeltem rá sajtot
és tálaltam.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések