Séta

Bizonyára mindenki nagyon várja a tavaszt már.!  Az ideje már eljött,csak éppen  a hőmérséklet és ez a borongós idő nem ezt sugallja . A növények érzik,úgyhogy hamarosan megérkezik  a jó idő. A rügyek megindultak a fákon a virágok kibújnak a földből. Ez már a tavasz kezdete. :)

 A hétvégén szép napos volt az idő,így nem tudtam a lakásban megmaradni. Kicsalt minket is a természet  sétára egy kis  faluba. Gyúrón voltunk ,ami egy kis zsák falu. kb 18 km--re tőlünk. Szeretem azt kis falut.Ahányszor átmegyünk oda mindig mosollyal teli arccal és természetesen nagyon jó érzéssel jövök haza onnan. Mindenki köszön,ami Nekem  rendkívül furcsa. Az Én lakóhelyemen még az sem köszön,aki ismer.  :(  Hála vannak ilyen kis barátságos települések, ahol ez természetes . :)   Pont pár nappal  ezelőtt mesélte a férjem,hogy a szomszédunk még akkor sem köszön ,ha ráköszön! Nem ismerjük egymást,mert pár hónappal ezelőtt költöztek ide,de hát .....
Szóval! Eltértem a témától, de úgy gondoltam megjegyzem,mert pozitív élmény minden egyes látogatás abba a falucskába. :)   Sétálgattunk sokadjára ott és ismét új helyet fedeztünk fel .Élvezem,még akkor is,ha csak egy ismeretlen utcán is sétálgatok,mert mindig látni valami ujjat és szépet. :  )
Egy kis videót teszek fel tavasz csalogatás hangulata miatt, amit ott készítettem.



Megjegyzések

Éva üzenete…
A madarak csicsergése valóban olyan igazi tavaszi hangulatot ad. A köszönéssel kapcsolatban ez valóban engem is sokszor bosszant, bérházban lakom közvetlen szomszédunk egy idős bácsi volt aki sajnos az elmúlt évben meghalt.Olyan volt számomra mint egy nagypapa segítettem neki, ha sütöttem vittem süteményt hálás volt érte mindíg mondta hogy az "Isten áldja meg Évike". Megvették a bácsi lakását egy korombeli házaspár az egyetemista lányának. Akit ha nem lenne kiírva a neve nem is tudnám , mivel sem a szülők sem a "csemete" nem mutatkozott be. Szerintem pedig úgy illett volna hogy mint új szomszéd bemutatkozzon. Szerintem nekem is kellenne itt a közelben találnom egy kis falut ahol kedvesek az emberek !:-))
j üzenete…
Kedves Éva! Ezt szomorúan olvasom,hogy sajnos másutt is ez a ,,divat ". Emlékszem, amikor 9 éve ide költöztünk a lakásunkba, akkor mindenkinek bemutatkoztunk a lépcsőházban. Sajnos itt sem szokás a bemutatkozás. :( Velencén is a ahol hamarosan élni fogunk minden szomszéddal megismerkedtünk és sokat beszélgetünk. Nálunk is ez alapvető,hogy a szomszédokkal jó a jó kapcsolati viszony. Köszönöm,hogy benézett és ,hogy hozzá szólt a bejegyzésemhez. Kívánom,hogy találkozzon Ön is kedves emberekkel. Üdv : Johannka

Népszerű bejegyzések