Vili




Eddig nem említettem,hogy Karcsi elvesztése után Vili költözött hozzánk. Úgy jöttem rá,hogy hiányát egy másik madár pótolhatja, hogy aznap, amikor Karcsi papírjaiért mentünk be a kórházba, a rendelőben egy amazon papagájjal találkoztam .Éppen mentem volna be a dokihoz, amikor megpillantottam, hogy egy kisállat hordozó  sötét zugjából egy kis szempár nézett rám .(Nincsenek véletlenek ).Köszöntem Neki és válaszolt, hogy "heo" Akkor jöttem rá,hogy csak úgy tudom Karcsit kiheverni,ha jön helyette másik madár. Azt hittük teljesen más lesz vele a kapcsolatunk,de tévedés volt. Vili egy , virgonc, csibész madárka! Gyula első kijelentése az volt,hogy biztos nem  fogja úgy szeretni,mint Karcsikát, de téves megnyilvánulás volt ez Tőle. Nagyobb a szerelem,mint hinnétek. És az a legjobb dolog, hogy mindkettőnket nagyon-nagyon szeret ez a rosszcsontocska. :). Karcsi inkább "Gyulás" volt és sok mindent csak Neki engedett meg. pl Simogatni a kis tarkóját. Ezzel ellentétben Vili mindkettőnktől követeli a babusgatást,simogatást és persze pankrációzni is kell vele. :) Ez abban nyilvánul meg, hogy össze-vissza harapdál és lóg a karunkon lefele,vagyis csüng ,akár egy denevér.. Nekem a copfomon is lógni szokott és elkezd himbálózni rajta,mintha hinta lenne. :) Egyszóval pótolja teljes mértékben Karcsika hiányát ez a Vilmoskörte. :) És a legaranyosabb akkor ,amikor a vállamra pattan és énekelni kell vele.Tök mindegy,hogy énekelek ,vagy csak dúdolok Vili dalra fakad és csak énekel néha torka szakadtából üvölt (Na jó énekel bocsánat), fülsüketítően dalol,de vicces és persze nagy előadó művész. Ha jönnek vendégek mindig tartunk közösen Vilivel egy kis énekórát. Eltanulta Ziziéktől a repülésüket.Ők szeretnek zuhanva,flik-flakkolni,persze Nekik könnyű,mert a súlyuk által könnyen megy,de Vilinél kicsit érdekes ez a jelent,mert kicsit nagyobb a teste ,a szárnya ezáltal ventilátorként is működtethető.És még annyi mindent tudnék róla írni.......... Szeretjük,mert egy szárnyas csibészke a javából.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések