Mozzarelás csirkemellek salátával

 Kirándulás volt tervezve mára,de  a borongós esős idő miatt itthon maradtunk és fogadtam a locsolókat.
Miután véget ért a locsolkodás nekiálltam főzöcskézni.
 Mozzarellás csirkemellek paradicsommal és sonkával
A köret majonézes krumpli saláta és vitamin sali. Nagyon finom lett.

Hozzávalók:
4 db csirkemell
1 csomag mozzarella sajt
főt sonka vagy bacon izlés szerint
4 db paradicsom
só,bors, kakukkfű, bazsalikom
pici olaj

Elkészítés:
A csirkemelleket vékony szeletekre vágtam, kikloffoltam
sóztam, borsoztam.
Beletettem egy tepsibe és rászeleteltem a paradicsomokat.
Amikor a paradicsom rákerült a mozzarellákat is részeleteltem.


A mozzarellák után a sonka darabokat tettem rá.



Megszórtam kakukkfűvel,bazsalikommal és meglocsoltam oliva olajjal.

Közepes lángon megsütöttem.




Salátával tálaltam

Hozzávalók a salátához:

1 fej jégsaláta,1 paprika lehet kápia,pritamin vagy tv paprika
1 kígyó uborka
1/4-ed fej vöröshagyma
2 db paradicsom
2 csepp oliva , szezám  vagy tökmag olajjal meglocsolni,hogy fellezuljon

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések