Zöldséges ragú tésztéval

 Végre ide is eljutottam. 🙂🥰A tavaszi kerti munkák ,a háztartás és gyerekek teljesen kitöltik az időmet. 

Hoztam egy receptet, mert már régen volt..

,,A mit főztek ma ‘’?-híres kérdésből és az itthon talált hozzávalókból született a mai ebédünk.

Hozzávalók:

1-2 db répa

1/2 petrezselyem gyökér 

1 db padlizsán

Borsó Ízlés szerint 

2 gerezd fokhagyma

5 db spárga

1/2 fej vöröshagyma

1db paradicsom

1kápia paprika

Fűszerek: 

2 evőkanál olíva olaj

Fehér bors ízlés szerint

2 csipet szárított kapor

1csipet cukor

Só ízlés szerint.

Csipet szódabikarbóna

1 teáskanál friss citrom leve 

2 evőkanál barna rizsliszt

Elkészítés:

A zöldségeket feldaraboltam.

A hagymát megfuttattam az olíva olajon. Utána a feldarabolt zöldségeket a hagymához tettem. Felöntöttem vízzel és főztem , amíg teljesen elfőtte a levét . Sűrű szószos lett a zöldség, Felöntöttem pici vízzel újra és  egy gyenge rizslisztes habarással sűrítettem a végén.

Egy teáskanál citrom levével megízesítettem , hogy kellemes savanykás sós legyen a szaft íze. A borsó édeskés íze kellemes ízharmóniát ad a szósznak  . 

Finom lett!😋😊

Ha valaki kedvet kapna megcsinálni, annak jó étvágyat kívánok hozzá.!














Megjegyzések

Népszerű bejegyzések