Advent 3. Vasárnapja

Advent 3. vasárnapja van .




Most jutottam el odáig,hogy letudtam ülni ide a gép elé  írogatni a blogomba.
Pörgősek a napok Ingridkével. Estére kifacsartnak érzem magamat, így hamar elalszom szinte minden nap. Persze most sem érzem magamat másképpen, csak éppen erőt vettem,hogy végre ide is tudjak írni.
Elég érdekesen alakult az első 2 advent vasárnapunk. Azt nem mondhatom el,hogy nyugalmasan meghitten. Helyette hiszti volt elég intenzíven. :)
Az első gyertya gyújtásnál Ingridke minden áron a koszorú közepén csücsülő porcelán kisfiút  akarta megszerezni.Fél óra kemény hiszti után feladtuk és oda adtuk Neki. Ez már nagyon rég óta őrzött kincsem.Valamikor karácsonyi ajándékként kaptam a bátyámtól.Szóval nem szívesen akartam oda adni neki. Általában földhöz szokta vágni az ismeretlen tárgyakat,hogy megnézze pattog e..... :) Ezt elszerettük volna kerülni .Végül is sikerült ,mert én fogtam a kezemben,Ő pedig simogatta. Most már azért megérti,hogy vigyázni kell,eltörik mit jelent,de nem akartam kockáztatni.
Tehát,hisztis balhés volt az első gyertya gyújtásunk .


2. vasárnap a gyertyagyújtás jól sikerült itthon.Ebéd után gyújtottuk meg.Tetszett Ingrinek. Aludt egyet délután, majd  elmentünk a székesfehérvári Adventi vásárba.Tavaly is ott voltunk,mert közel van és szép is ,így jó programnak indult. Az első negyed óra valóban jól telt.Tetszettek neki a kivilágított oszlopok stb. Majd néhány kerge nagyobb gyerekekhez akart csatlakozni,akik sikongatva futkostak fel,s le az téren.Ettől nagyon bepörgött és nem akart semerre menni.Negyed óra múlva sikerült elindulnunk tovább.Ekkor már sikított,ha indulásra szólítottuk fel.És a többi  helyszínen,ahol egy-egy szebb figura vagy kivilágított tárgy volt ugyan ez zajlott.De ha megindult szaladt,mint a nyúl Neki mindenkinek.  Ezt még úgy elviseltük ,mert edzettek vagyunk valamennyire,de a vásár végén észre vette,hogy a cumija nincsen meg. Elhagyta! Innentől kezdve üvöltött a vásárban és amíg haza nem értünk. Brrrr .Jó volt haza érni. :)




A mai naptól ódzkodtunk hogyan fog zajlani.Ma ünnepeltük Gyula születésnapját. Itt voltak a rokonok is.Hála Istennek jól telt el.
Örömmel ült mozdulatlanul nézte,hogy égnek a gyertyák .Majd szintén örömmel fújta el az Apukájával közösen a tortán és a koszorún is a gyertyákat.




NÁLUNK ÍGY ZAJLOTTAK  EDDIG ADVENT VASÁRNAPJAI.





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések