Mézeskalács


Sziasztok!
Köszönöm,hogy ide is benéztél!

Gyorsan írok pár sort a nagy karácsonyi forgatag közepette, hogy lássátok a blogomra is szánok egy picúrka időt.

Nem tudom ti hogy vagytok a karácsonyi készülődéssel,de Én állandóan telis-tele vagyok tennivalókkal.
Reggel van és járnak az örlők az agyamban,hogy hogyan osszam be a napomat,hogy mindent megcsináljak,amit még elterveztem.
A sütögetés nagy része mára maradt.
Főzni nem szoktam karácsonyra,mert a szülőknél és rokonoknál vagyunk 24-25-én. 26-án halat szoktam sütni, az idén is így lesz,bár akkor is feszített a tempó,mert a rokonok és a tesómékhoz megyünk délután vendégségbe.

Ott tartottam,hogy sütés.
A mézeskalácsok már elkészültek,de sajnos csak tegnep.Így lehet ,hogy nem lesz olyan puha,mintha 4-5 nappal elöbb sütöttem volna.
A dekorálás kicsit egyeletlen,de majd ha edzettebb leszek akkor talán jobban fog menni!!!Ezt még gyakorólgatnom kell. Szerintem Ti is így gondoljátok. !!!!
Jó úton vagyok fejlődök és fejlődik a finommotorikám is. Pár év múlva már mesteri mézeskalácsfigurákat fogok pingálni. Azt hiszem . :0))))

Az íze csodás.!!!!
A Gyula már rá is vettette magát.El kellett dugnom egy részét a sütinek,hogy maradjon a vendégeknek is majd. :0)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések