Szülinapom

 A 40. Szülinapom

 Tegnap beléptem a 40-esek kapuján. 

Remélem sok szépet tartogat még számomra a 40- en túli éveim?🥰 A délelőtt szikrázó napsütés ,kellemes hőmérséklet volt. Egy  kis elintézni való dolgunk akadt , majd miután hazajöttünk megkezdtük az ünnepelgetést a gyerekekkel. Szülinapi zenék,tánci,ahogy illik ilyenkor. Ebéd előtt koccintottunk.A torta  sütést most az idén kihagytam idő hiányában,de nem zavart egy cseppet sem,hogy nincsen tortám, pedig hát szép kerek számot ünnepelünk,de nem volt kedvem sütögetni.... Ebéd után mindenki elvonult aludni. Végre csend volt és egyedül voltam nyugalomban .Tettem-vettem. Este felére ígérték a barátaink,hogy beugranak villám köszöntésre,mert az Apukának orrfolyása van és kitudja még mi.Gondoltam vacsorával várjuk őket ,majd haza viszik és otthon megeszik.Össze dobtam egy baconos csirke rudat őzgerinc formában sütve. Megfűszereztem,hogy ízletes legyen.Tettem a darált csirkemell húsához fokhagymát,borsot,hagymát,daraboltam bele paprikát, borsika füvet szórtam bele, majd összegyúrtam,hogy összeálljon. Betettem a sütőbe. A kezem elkezdett égni.Azt hittem megégettem,de menet közben rájöttem még sem.Akkor mi a baj?🤔Ah !Talán a fokhagyma marja a kezemet? Nem értettem.Bizsergő égő érzés borította el a jobb kézfejem és az ujjaimat. Megijedtem!!😑Allergia?? Talán az a 2 cl Jager okozza,amivel az imént koccintottunk ? Kezdtem megijedni. Egyszer régen egy gyógyszer mellékhatása miatt nap allergia jött ki a kezeimen.Ugyan így éreztem ,mint most. Ez most teljesen  ki volt zárva,mert nem szedek gyógyszert. Kezdtem bepánikolni. Hol égett,hol meg azt éreztem mintha lefagyott volna a kézfejem.😑😣 Mit csináljak ?Mi lehet az oka? Felhívjam az ügyeletet?Nem hívtam,hátha csak allergia Gyula szerint.A vacsora sült a sütőben .Sült a zöldséges krumpli a tepsiben és a baconos rúd is szépen pirulgatott.A sütő közelében lángolt a kezem ,így átadtam a terepet Gyulának.Felügyelje inkább  Ő a vacsorát. Közben a telefonom csörgött.A barátok jeleztek,hogy fél óra és itt vannak. Az arcomon rémület volt az égető érzés miatt. Vártuk ,hogy érkezzenek.A vacsora pirult továbbra is a sütőben.Én meg leültem a neten kutakodni ,hogy mi lehet ez az égő,szúró érzés a kézfejemen,ujjaimon,amíg ide nem értek.Bár ne tettem volna?🤦‍♀️.Azonnal felállítottam a diagnózist.😐😬 Raynaud jelenség!?!?Te jó ég !!.!Ez van nekem a tünetek alapján!??!! Kiborultam! Ideges lettem.Szinte remegtem.Megérkeztek a barátok!Felköszöntöttek!Örültem ,mert kaptam tortát tőlük!Erre nem is számítottam.🥰 Koccintottunk ,csomagoltunk nekik vacsorát,majd elmentek. A gyerekek a tortára rárobbantak. Megbeszéltük,hogy csak vacsora után ehetnek belőle.Gyorsan nekiláttak enni a vacsorát. Ingridkém álmélkodott,hogy nagyom finom lett a hús és a krumpli is!Örültem!!🥰 Majd egyszer csak sírásba kezdett. Jajgatott,hogy olyan csípős a hús,hogy szét ég a szàja 😑 Ekkor esett le a tantusz! Rögtön hívtam a barátainkat,hogy a hús csípős lett ,mert a paprika ,amit bele szeleteltem erős volt nagyon. és a kezem is ez miatt lángolhat nagy valószínűséggel.😊🤪Gyorsan megkóstoltattam a maradék paprikát Gyulával  sziszegett tőle rendesen .🙃 Én meg megnyugodtam,hogy csak a paprika szívatott meg oly annyira,hogy szinte a pánik teljesen úrrá lett rajtam. A barátaink is sajnálkoztak,amikor itt voltak ,mert látták,hogy eléggé ki voltam borulva... Utólagosan ezen röhögünk egész este,hogy a paprika jól megszí....ott😁😁 Még inni sem mertem több alkoholt,annyira rémült voltam. Hát  ilyen kalandosan indultam neki a 40-nek.🙂


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések