Váza + váza = Mécses lámpa



Az elmúlt héten pakolásztam a szobákban . Válogattam a kacataim között,hogy mit szanáljak ki,mert nem szeretem,ha sok a nem használatos dolog körülöttem. Ekkor akadtam rá 2 db vázára,amiket nem használtam még soha. Egyiket ajándékba kaptam a másikat egy turkáló bazári részén turiztam kb. 2 éve. És ekkor bevillant egy ötlet.(Szeretem,amikor jönnek az ötletek)  A nagy vázára rátettem a kisebbiket és tökéletesen lebegett előttem a kép,hogy ebből lámpát fogok készíteni. Előkerestem a ragasztó pisztolyomat, össze szedtem a festékeimet,szalvétát is kerestem megtisztogattam a vázákat és neki láttam a lámpa elkészítéséhez.
A kisebbik vázába beleragasztottam egy mécsestartót ,így könnyen lehet cserélni a gyertyát a lámpában.Lefestettem a barna vázát, ráragasztottam a fehéret,majd ragasztottam rá decoupage ragasztólakkal  szalvétából kivágott mintákat.
 Hát ilyen lett!! ::O))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések