Mákos, vaniliás süti

Hozzávalók:
5db tojás
5 evőkanál liszt (Én rizs lisztet tettem)
4evőkanál mák (Nem kell megdarálni)
3 evőkanál dió (Összezúzva)
7 evőkanál cukor (Nádcukor)
1 vanilliás cukor vagy vanillin rúd fele
fél csom.sütőpor
fél citrom reszelt héja
1 joghurt

Krémhez:
4 tojás sárgája
1 vanillia puding
fél liter tej
5 evőkanál cukor



A tojásokat ketté választottam a fehérjét csipetnyi sóval kemény habbá vertem . A tojások sárgáját a cukorral , vanilliával simára kikevertem . Bele reszeltem a citrom héját.Hozzáadtam a joghurtot is .
Egy tálban a száraz hozzávalókat összekevertem: liszt,dió,mák sütőpor
 Ezt hozzá adtam a tojássárgás,cukros egyveleghez . Utólag a tojásfehérjés habot adtam hozzá. Tepsibe öntöttem és megsütöttem meleg sütőben (kb. 20-25 perc).

Krém:
A tojások sárgáját kikevertem cukorral simára . A pudingot a rajta leírt recept szerint megfőztem  3 dl tejben .
Gőzfürdő felett főztem a 4 tojás sárgáját a 2dl tejet , majd  sűrűsödés után hozzáadtam a pudinghoz és összefőztem. (Elég sűrű krém lesz belőle).
A süteményt ketté vágtam megkentem és a tetejére is kentem a krémből. Szórtam diót és mákot is a tetejére. Hűtőbe tettem kb 3 órára.

Jó étvágyat hozzá!!! Nagyon finom volt!! :o)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések