cipős doboz



 Az idén is készült cipős doboz. Először az volt a terv,hogy az idén kihagyjuk ,mert a vírus miatt talán nem a megszokott módon fog működni az ajándékok kiosztása. Aztán, ahogy telt az idő egyre jobban azt éreztem,hogy nem kellene ezt a hagyományt megszakítani,mert akkor azt fogom érezni,hogy véget ért valami,ami már annyira szívemhez közel áll. Így aznap,amikor ez az űr beférkőzött a gondolataimba mondtam a férjemnek,hogy Én mégis készítek össze doboznyi ajándékot ,mert a szívem azt súgja ezt ne hagyjam ki az idén sem. Pont aznap este jött szembe velem itt az interneten egy cikk a Baptista cipős doboz gyűjtő akcióról. Így nem volt kérdés,hogy készítsek e össze ajándékot . 

Gyorsan elkészítettem azt a bizonyos díszes dobozt,ahogyan minden évben szoktam. Amíg aludtak a gyerekek délután nyugodt körülmények között pingáltam,ragasztottam a dobozt és újra jó érzés töltötte el a szívemet-lelkemet,hogy valakinek örömet fogok szerezni az idén is.

December 16-án útnak indult a kis ajándék doboz,ami sok szeretettel készült.Remélem a célba ért doboz örömöt okozott a megajándékozott 14 év körüli fiúnak is,akinek szántuk.?!!💝




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések