Sziasztok!
Mostanában nem készült új ékszer ,így felteszek néhány régebbi képet, had legyenek ők is itt a bazárban.
Vegyük úgy a dolgot,mintha noszalgiáznánk. :0)

Van is okom a nosztalgiára hiszen ma van a szülinapom és ma van 15 éve,hogy a Gyulámmal együtt vagyunk.
Dupla ünnep.Semmi meglepivel nem készültem a 15. évfordulónkra.
Ezen a napon soha nem sütök és nincsenek meglepik sem.Úgy gondolom a szülinapomon nem töltögetem az időt a tűzhely mellett.!! Ma is ezt tettem. Gyulám intézi a torta dolgokat és stb.-t. Kicsit vissza kanyarodtam az időben, és nosztalgiáztam egy picit,de nem bántam meg,mert régen nem volt rá időm,hogy hátra fele nézelődjek. Végül is nem is akarok vissza fele tekintgetni,hiszen az útamat járnom kell és az csak akkor megy,ha előre tekintgetek.

Jól eltelt ez a nap is.Este itt volt a család. Jól elbeszélgettünk,ami szintén jó volt,mert ritkán tudunk összejönni .
Most már a 30-on túliak társaságába tartozom Én is!!!! :0) HURRÁ

Na jó sütök még is egy tortát magamnak,de csak virtuálisan.

Figyeljetek csak!! :0)


:0))))))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések